Πέμπτη 7 Ιουνίου 2018

STEAM - ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ και ΕΓΩ! Γίνομαι Ενεργός Πολίτης!

STEAM και Οικολογία...Γίνομαι Ενεργός Πολίτης
Το όνειρό μου.... Τι μου αρέσει και τι θα ήθελα να αλλάξω στην τάξη μου,  στην αυλή του  Σχολείου μου, στη ώστε να γίνει πιο "οικολογικό";;
Learning by design  στο χώρο του σχολείου μας... (Τάξη κας Βιβής Φώτη) 
Παρατηρώ προσεκτικά, καταγράφω, συζητώ, οραματίζομαι,  προτείνω.....!!! 


Κλείνω τα μάτια μου για μια στιγμή
Και ονειρεύομαι πώς εγώ
την τάξη, την αυλή και το σχολείο μου
μπορώ να φανταστώ....


                                       

                                      

                                      

Ας ξεκινήσω κάνοντας ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ (Δραστηριότητα  με κ. Μαίρη Τουφεγγοπούλου)






ΈΤΟΙΜΟΙ ΓΙΑ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ!!!

 Οραματίζομαι  το σχολείο μου πιο "οικολογικό"  οραματίζομαι  την αυλή του σχολείου μας πώς  θα ήθελα να γίνει .....
Το πιο "οικολογικό" σχολείο που ονειρεύομαι...


Και στη συνέχεια πως θα ήθελα να είναι πιο οικολογική η γειτονιά μου.....
.
 Μακέτα για την πιο "οικολογική" γειτονιά μας... (Δραστηριότητα με κ.  Μαρίζα Μανωλάκη
                    





Η οικολογική  γειτονιά που ονειρεύομαι....






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σας προτείνουμε...

Βιβλιοπροτάσεις- Συγγραφικό Έργο